Ook bij Eindhoven Airport komt DRIP in beweging.
In de personeelskantine is een DRIP-inzamelbak geplaatst waar medewerkers goede en bruikbare sportkleding kunnen inleveren. Alle medewerkers worden opgeroepen om thuis nog eens in de kast te kijken. Ligt daar nog een sportshirt, broekje, trainingspak of paar sportschoenen dat een tweede ronde verdient? Dan kan het via DRIP weer terechtkomen bij een kind dat het goed kan gebruiken.
Voor ons is zo’n inzamelactie heel waardevol. Niet alleen omdat er mooie sportitems worden verzameld, maar ook omdat steeds meer plekken in Eindhoven helpen om het DRIP-verhaal verder te brengen. Sportkleding die anders misschien blijft liggen, komt opnieuw in beweging. En precies daar begint het.
We zijn blij dat Eindhoven Airport de deuren opent voor deze inzamelactie en medewerkers oproept om mee te doen. Samen zorgen we ervoor dat sportkleding niet stil blijft liggen, maar opnieuw waarde krijgt.